Sande (exSkjælø) Startet 17.August.2009 Del på Facebook Startet 17.August.2009 Som kanskje noen har fått med seg, så ligger Skjælø for salg og vi har gjort en avtale om kjøp av en større seilskøyte. Denne skal seiles fra Oslo til Haugesund og vi tenker gjøre dette i kommende helger. Vi tar oss fri slik at vi har fredag til tirsdag første strekket og hvis alt klaffer kan vi klare å få henne helt hjem i løpet av disse dagene. (Håper på å kunne starte 28.08, men det er ikke helt avklart) Hvis vi derimot ikke kommer så langt, lurer vi på om det er noen som kjenner til/kan være behjelpelig med kaiplass og litt ettersyn av skøyta til vi kommer tilbake helgen derretter og seiler videre. Jeg vil tro dette eventuelt vil være mest behov for på strekket Kristiansand-Stavanger. Takker for alle tips i denne forbindelse. Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 18.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.August.2009 Hei igjen Da har jeg fått en kontaktperson og mulig liggeplass i Stavangerområdet og avreisedag er satt til 9 september. Bumper tråden litt opp i håp om også å få en kontaktperson litt lenger sør Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
arkmarin Svart 19.August.2009 Del på Facebook Svart 19.August.2009 Jeg la min båt igjen i Flekkefjord. Lå inntil Tollbodbrygga. Pratet med havnefogden og han skulle holde et øye med den. Den lå i en uke - gratis! Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 19.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.August.2009 Takk for det tipset arkmarin. Et godt alternativ Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
Stones Svart 19.August.2009 Del på Facebook Svart 19.August.2009 I Kristiansand kan du ta kontakt med Bragdøya kystlag. (www.bragdoya.no) Mange iivrige båtentusiaster som er medlem der. Skulle du ligge til kai her kan du skaffe deg skyss til og fra øya gjennom kystlaget. God tur! Sitér dette innlegget Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 19.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.August.2009 Bragdøya kystlag er notert. God ide Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 27.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.August.2009 Jeg sporer av litt i egen tråd nå, men det kunne være artig å vite om det er flere av båtplassens medlemmer som henter båt/er på tur Oslo-Haugesund i samme tidsrom som når vi henter skøyta (09-13 sept)? Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.