eysteind Svart 14.September.2009 Link til dette innlegget Svart 14.September.2009 (redigert) Hansvik 700? Redigert 14.September.2009 av eysteind (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
FredrikW Svart 14.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.September.2009 Bella 850 har jeg faktisk ikke vurdert, men den kan jo være et alternativ hvis jeg kommer over et fint eksemplar til rett pris, selvom den ligger litt utenfor kategorien vi titter på. Dvs. litt traustere kobisjark type båt av nyere dato. Sitér dette innlegget Link to post
FredrikW Svart 14.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.September.2009 Har sett på Hansvik 700, men den har vi funnet ut at ikke er interessant. Litt mye stolvipping, og litt mye høydeforskjeller og snublekanter på akterdekket. Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 14.September.2009 Link til dette innlegget Svart 14.September.2009 Kjøp MIN BÅT da vel Sitér dette innlegget Link to post
FredrikW Svart 14.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.September.2009 Har faktisk tittet på annonsen din, og båten er knallfin, men vi ønsker oss nyest mulig båt. Maks 2 år gammel hvis vi kjøper brukt. Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 14.September.2009 Link til dette innlegget Svart 14.September.2009 Ja, det er fint med nytt. ..., men du får mye mer båt for en rimligere penge ved å kjøpe en noen år gammel båt. I størrelsen du skisserer så ville jeg også sette på NB750 selv om den har gått ut av produksjon. Det er en romslig båt i forhold til størrelsen, og med stort akterdekk. En slik med 96 Hk Yanmar er noe jeg kunne tenkt meg i den størreslen som du ønsker. Jeg hadde forgjengeren NB740 for en del år siden, og likte den veldig godt. Brukte den hele året. Du kommer da også mye rimligere ut. Ta en titt på den. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.