Lopphavet Startet 18.August.2009 Link til dette innlegget Startet 18.August.2009 (redigert) Mye tid går med til å google rundt etter dette. Et beslag på en plexiglass dør har delvis løsnet, 1 av 3 nagler, og de er mindre enn det jeg har klart å google meg frem til. Noen som vet hvem kan ha noe slikt, før jeg gir opp og går for skruer? Skulle tro at noe slikt ble brukt i elektronikkbransjen men kan ikke finne noe der heller. S Redigert 18.August.2009 av Lopphavet (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Shore Svart 18.August.2009 Link til dette innlegget Svart 18.August.2009 Kan kanskje tro du vil få problemer med så små blindnagler. De fleste tenger går jo ned til 2,4 mm og under dette høres veldig smått ut. Er det et dumt forslag å bore opp til noe større? Sitér dette innlegget Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen. Link to post
Jan E. Svart 18.August.2009 Link til dette innlegget Svart 18.August.2009 Prøv noen småflyverksteder, eller klubber. Vet ikke helt om "cherrymax rivet" er i alu også, eller kun stål. Men ved å google det så kommer du kanskje nærmere en løsning. Cherrymax er ivertfall en utrolig bra nagle. En bør helst følge målkravene de har for å få max feste, eller hindre at senterstaven blir drad gjennom naglen når den skal poppes fast. Det går fint å feste de med vanlig billig popnagletang, en må ikke ha de luftdevne som dukker opp når en søker på navnet. Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.