Jump to content

Windy 22 sport, erfaringer? Info?

Scand 7100

Recommended Posts

:crazy: har gjort det.... snakkes om drømme objekt... ble helt satt ut.. jeg har planlagt en slik omfattende oppussing i 2 år nå og det med en windy 22s.

skal kjøpe skrog i høst nå. så hvis du kommer over eller vet av prosjekt så gi LYD...(alle på finn har jeg ringt )

Anng motor så har jeg tengt å montere en 4,2 cummins 350 som turtall sperra blir oppjustert med 500omdr.og påmontert ett mercruiser xr drev,

da får en tatt ut farts potensiale i det nyydelige skroget.... Men blir v8 bensin til oppussinga er kommet på avstand.. koster penger alt... :sailing:

Scand Dynamic 7100 5,7 volvo penta 290DP-A 1990 modell

"Lysholm 2,5" 26"Tresnekke sabb 6-12 semidiesel 1950 modell

:discuss: import går helt fint ja... billigst mulig prosjekt. skal total restaureres alikevell..

anng. turtall sperra så har jeg i 2 år diskutert dette med en mekanikker .. ikkeno problem i en så lett båt.. bedre enn chipp. og utgjør mye på toppfart. :seeya:

motoren du har . har jo 435 hk på aksling. monter kjøling på drev og programer opp motor. selfølgelig ikke å anbefale gud og en hvermansen.men det er

bedre for motor å gå på 70% enn 95%. effekt skaper varme. ren mattematikk det...

Scand Dynamic 7100 5,7 volvo penta 290DP-A 1990 modell

"Lysholm 2,5" 26"Tresnekke sabb 6-12 semidiesel 1950 modell

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...