ChrPus Startet 18.August.2009 Del på Facebook Startet 18.August.2009 Hei, Er det noen som veit om en god instruksjonsbok på nettet eller har en i nærheten av Sandefjord, som det hadde vært mulig å få tatt en kopi av. Jeg har en på pdf men den er så dårlig kvalitet og på engelsk, å det er ikke akkurat min sterkeste side :P Eller eventuelt veit hvor impellern sitter? Sitér dette innlegget Christian P. Rohde Link to post
Sjøtunga Svart 18.August.2009 Del på Facebook Svart 18.August.2009 Utrolig hva man kan finne på baatplassen.no (her mangler det flag med Baatplassen-vimpel... INGAAAAAR...) Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
ChrPus Svart 18.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.August.2009 Helt genialt :D Tusen hjertlig :) Sitér dette innlegget Christian P. Rohde Link to post
Polarn Svart 18.August.2009 Del på Facebook Svart 18.August.2009 Så finner du de her om du skulle trenge til andre VP`r Bare tast inn MD21A på motortype Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
dorge Svart 18.August.2009 Del på Facebook Svart 18.August.2009 Hei. Impelleren hos meg (md32) Henger rett i nærheten av diesel-filteret. Ellers er det sikkert bare å følge vannslangen inn. (gjonnom oljekjøleren og bort til impeller) Sitér dette innlegget Link to post
Morten.F Svart 12.September.2009 Del på Facebook Svart 12.September.2009 jeg bruker side www.marinepartseurope.com det er en grådig grei :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.