M/S Bastard Startet 29.Juni.2004 Link til dette innlegget Startet 29.Juni.2004 Gleder meg til dette må jeg si! Skal ut og se om jeg kan finne noe snadder til skuta mi. Rorbeslag er det jeg skal ha, men så begynte jeg og tenke på masse annet fin til trebåt også. Koøye, pullerter,gjennomføringer, beslag av ymse slag......... Dette skal bli spennende Sitér dette innlegget Link to post
Majali Svart 29.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2004 Hei Bastard. Når har du regnet med å komme til Sandefjord? Jeg kunne jo tatt deg med til et sted hvor de selger ut litt av hvert båtutstyr hvis det passer seg sånn? Erik Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
M/S Bastard Svart 29.Juni.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2004 Jeg skal ikke nedover før i 6 tia! Sitér dette innlegget Link to post
Majali Svart 29.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2004 ok. det blir nok i det seneste laget. men hvis du skal nedover igjen så bare spør.... Lykke til på kystlaget. Erik Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
M/S Bastard Svart 30.Juni.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2004 Det var en intressant tur til Gokstad i dag. Mye fine gamle motorer der ja Og så fikk jeg se et nybygg av et av Gokstad båtene som blir rekonstruert av gamle "fliser". Fikk tak i rorbeslag for en hundrelapp Et lite tips for de som trenger en magnet til gammelmotoren sin eller andre deler. Ta turen til Gokstad Kystlag i Sandefjord. Evt. til andre kystlag da... Jeg ble en smule forelsket i atmosfæren der ute Tenk om det kunne vært sånn i Holmestrand også, det hadde virkelig vært noe! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.