Figaro Svart 21.August.2009 Link til dette innlegget Svart 21.August.2009 (redigert) Min Fordsabb ryker Teikn på liv det..... --------eller på at dysene trenger justering Redigert 21.August.2009 av Figaro (see edit history) Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Figaro Svart 21.August.2009 Link til dette innlegget Svart 21.August.2009 (redigert) Her er min Ford 2726 og den ryker ikke! Rød Ford + hvit varmeveksler på bb side= Ford Kings Redigert 21.August.2009 av Figaro (see edit history) Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Hobby 430 Sport Svart 21.August.2009 Link til dette innlegget Svart 21.August.2009 Min røde ryker ikke, og den går stille og pent-------er det kanskje ikke en "ekte" Ford? Sikker en solbrent VP du har då Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
dorry gutten Svart 22.August.2009 Link til dette innlegget Svart 22.August.2009 jeg har en ford 2718..og den ryker som pokker nesten slik at jeg er redd for at brannalarmen skal bynne å ule inne på sentret som den ligger atme nedi byen.....er det noe spess jeg kan gjøre for å få mindre eksos..... Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 22.August.2009 Link til dette innlegget Svart 22.August.2009 jeg har en ford 2718..og den ryker som pokker nesten slik at jeg er redd for at brannalarmen skal bynne å ule inne på sentret som den ligger atme nedi byen.....er det noe spess jeg kan gjøre for å få mindre eksos..... En overhaling av dysene hjelper Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.