Jump to content

Er det mulig å chippe opp en volvo diesel (drev)?

utskjær

Recommended Posts

For de enkleste er det bare å løsne en plugg og sette inn et mellomstykke. Gjort på 5 min inkl. åpning å lukking av motorromsluka.

Noen enkle søk her på forumet vil gi deg flere tråder om dette tema. Litt googling gir deg produkter og leverandører.

Personlig ville jeg aldri utsatt mitt monster for en sånn chipboks

Redigert av lippert (see edit history)

mvh Knut Erik

i bil ville jeg kansje vurdert å chippe om jeg hadde bil med Turbo/diesel I en båt ville jeg aldrig gjordt det! om jeg skulle gjøre noe med en båtmotor ville det heller vært å trimme motoren ned.. i en båt er pålitelighet driftsikkerhet og rette forutsettninger for rett båt det aller viktigste.. når du øker effekt/dreiemoment får du mye mere belastning på drev/gir. Om det er marginalt kan det jo likevel være nok til et havari..Om motorene er nye er det takk og farvell til garantirettigheter..

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...