finnmarken Startet 19.August.2009 Del på Facebook Startet 19.August.2009 Hei! Jeg lurer på om noen av dere i Rogalandsområdet har et verksted å anbefale for overhaling av en Hurth girkasse. Den heter Hurth ZF 63. mvh finnmarken Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 19.August.2009 Del på Facebook Svart 19.August.2009 (redigert) Velkommen til BP. Ta kontakt med Euromarine ved Runar Svendsen. Telefon 92449483. Redigert 19.August.2009 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 20.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.August.2009 Hei igjen! Takk Hansi. Må bare spørre litt mer. Er dette Euromarine et godt etabert og velrenomert firma som f. eks. gir garanti på sånne jobber? Må jo være sikker på at sånt blir gjort skikkelig mener jeg... mvh finnmarken Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 20.August.2009 Del på Facebook Svart 20.August.2009 Om det er Stavanger regionen som er aktuell er Rogaland Lystbåtservice et bra alternativ. Vellrenomert firma som jeg vil anta gir garanti. Kontakt info finner du i vedlagt link. http://www.rlbs.no/ Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
finnmarken Svart 20.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.August.2009 Takk til deg også Sverre F. Får ta kontakt med dem også. Ellers vil jeg veldig gjerne høre fra flere om både Euromarine og Rogaland Lystbåtservice og evt andre. Erfaringer og hva båtfolket der sier om dem er svært viktig for meg. mvh finnmarken Sitér dette innlegget Link to post
Frank Allan Svart 20.August.2009 Del på Facebook Svart 20.August.2009 Hei. I min forrige båt hadde jeg en gammel Ford og da var jeg mye i kontakt med Euromarine ved Runar Svendsen. Det han ikke kunne om Ford var ikke verd å vite. Hvor mye han kan om nevnte gear vet jeg ikke, men en ting er sikkert, han er dyktig, ærlig og strekker seg langt for å få til en akseptabel pris. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 20.August.2009 Del på Facebook Svart 20.August.2009 Har hatt gear over hos Runar i Euromarine til overhaling. Er godt fornøyd med den service jeg har fått der. Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 21.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.August.2009 Hei igjen! Da takker jeg alle for svar. Jeg har opplevt så mye useriøst og inkompetent innenfor båtverksteder at jeg måtte bare spørre. mvh finnmarken Sitér dette innlegget Link to post
Fenris Svart 21.August.2009 Del på Facebook Svart 21.August.2009 Du skjønner det er en seriøs kar når du kommer inn til Euromarine. Om han kan gir vet jeg ikke men har fått han anbefalt ang motorfester og fleksible akslinger. Fenris Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.