tortj Startet 19.August.2009 Link til dette innlegget Startet 19.August.2009 Vurderer å ta fritidsbåtskipper-sertifikatet, og ser at det annonseres for kurs som starter i september i Bergen. Noen som har gode/dårlige erfaringer å dele? Sitér dette innlegget Link to post
Njord Svart 19.August.2009 Link til dette innlegget Svart 19.August.2009 Sjekk denne linken: Båtskolen Poseidon Her kan du ta kurset via nettet. Hvis du har litt mer enn et snev av selvdisiplin så kan jeg anbefale denne måten å ta Fritidsbåtskipper kurset. Flere her inne har gjennomført nettkursene til Båtskolen med godt resultat. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen Torkjel Link to post
Enzo Svart 19.August.2009 Link til dette innlegget Svart 19.August.2009 Synes et nettstudium høres veldig vanskelig ut, jeg trenger å ta denne lappen jeg også i vinter men jeg tror jeg må ha endel undervisning for å få dette til å sitte på plass i pæra. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 19.August.2009 Link til dette innlegget Svart 19.August.2009 Jeg har ikke så mange erfaringer å bidra med, men uansett hvor i landet det foregår så må man sikre seg at skolen står på Sjøfartsdirektoratets liste over godkjente skoler ellers ender man opp med et verdiløst vitnemål Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.