sveinen Startet 20.August.2009 Link til dette innlegget Startet 20.August.2009 Er fersk på forumet, og har nettopp startet leting etter båt. Det er et hav (?) av muligheter, og mye å passe på. Dette må ligge til grunn: Først og fremst turbåt, ikke fiske, fart 20-25 knop, 25-30 fot, pris 300' - 500'. Disse valgene gjør at båten ikke akkurat blir ny, men motor MÅ iallfall være bra. Hvis noen vil gi meg noen tips ang dette, er det flott. ( max. timer motor, båter/motorer som IKKE må velges osv osv.) Sitér dette innlegget Link to post
Elmer Svart 20.August.2009 Link til dette innlegget Svart 20.August.2009 Hei, og velkommen til forumet. Vær forberedt på at nettsiden oppleves omtrent som "Hotel California"-du kommer lett inn, men kommer ikke ut! Forumet er sterkt vanedannende. Så til ditt spørsmål. Det tok ikke lang tid for meg å finne ut hva jeg skal annbefale. Selv er jeg lykkelig eier av en Master 820. Vi er en familie på 4 og synes vi har funnet den ultimate turbåten. Det ligger flere alternativer på finn i din prisklasse. Ønsker du utfyllende erfaringer fra en båteier som er kanonfornøyd, send meg en IM. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 20.August.2009 Link til dette innlegget Svart 20.August.2009 Spørs hvor mange dere er som skal på tur, men det ligger en Mørejet på finn med ny motor/drev for 460 000 og diskutabel pris. Bruker selv denne typen båt jeg er godt fornøyd. Båten er enkel å kjøre, praktisk innredning og samtidig såpass åpen og romslig rundt alle tekniske installasjoner at det er en fin båt for å lære mer om båt i. Lett å manøvrere med drev. Mons Sitér dette innlegget Mons Link to post
sveinen Svart 25.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.August.2009 Master 820/ Mørejet ser bra ut. Noen som har synspunkt på egenskaper i sjø på disse; kontra ex Halco / Nimbus/ Norline...? Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 25.August.2009 Link til dette innlegget Svart 25.August.2009 Kanskje greit å definere hvor i landet båten hovedsaklig skal brukes og ikke minst om den skal brukes hele året. Sitér dette innlegget Link to post
sveinen Svart 25.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.August.2009 Ja, selvfølgelig! Bor på Nordvestlandet, båt blir liggende ute hele året, men blir nok mest brukt mars - oktober...... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.