RichardN Startet 18.Januar.2003 Link til dette innlegget Startet 18.Januar.2003 Heisann! Vi skal innstalere ett nytt toalett med septikktank, avfallet skal gå under vannlinjen, hvordan må jeg tilpasse slangene da? Er det nødvendig med filter på luftinga, holder det med sannitærvæske? Ellers lurte jeg på hvor tykke rørene bør være og informasjon rundt det! Håper på mange svar! Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 18.Januar.2003 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2003 Hei Richard, Jeg har samme prosjekt i vinter. Jeg har blitt tipset om denne avhandlingen av andre: http://www.boatsafe.com/nauticalknowhow/phall.htm Den er på engelsk, håper det går bra ! Den er relativt omfattende, men hopp over noe av det første ang. lover etc. Jeg kommer til å følge med på emnet ditt. Selv om jeg begynner å finne ut hva jeg skal gjøre, så er jeg fremdeles usikker. Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.