Tom Rør Startet 20.August.2009 Del på Facebook Startet 20.August.2009 Lurer på om noen her har tips om Fairline Corsica? Ting å passe seg for, motorisering etc. Lurer på å kjøpe en hvis det dukker opp et fint eksemplar til riktig pris. Sitér dette innlegget Link to post
Ktveiten Svart 20.August.2009 Del på Facebook Svart 20.August.2009 Hei! Flott båt dette her! Vet ikke om så mye du skal være obs på i denne, men båten er noen år, så det mest vanlige bør sjekkes! Ang motorisering så mener jeg at fra 250hk og opp mot rett over 300hk pr maskin er bra på denne båten. Er nokså lettdrevet skrog på Corsica! Ligger en Bra her: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=17883439 Det er nabobåten hvor vi ligger. Går nok ann å få ned prisen litt. Lykke til! Sitér dette innlegget MVH Ktveiten Link to post
Sira Svart 20.August.2009 Del på Facebook Svart 20.August.2009 (redigert) Noen ble levert med volvo 41 motorer som jeg mener er for små. hvis du skulle velge en med disse motorene,sjekk om det sitter mekaniske eller hydrauliske gearkasser i den. Hvis det sitter mekaniske må du bytte dem før eller senere. Lykke til. En meget pen båt etter min smak. Redigert 20.August.2009 av Sira (see edit history) Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten Link to post
Tom Rør Svart 20.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.August.2009 Takk for gode svar! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.