slettdennebruker Startet 21.August.2009 Link til dette innlegget Startet 21.August.2009 Halla, jeg lurer da bare på om det går an å trimme en yamaha 15 hester til noe mere? Det er en u-trimmet 15 hester. Går ikke så fort fordi båten er veier en del så vill prøve å få den opp i litt mer fart xD Vist dere trenger noe om, motoren er det bare å spørre, skal ut etterpå å ta noen bilder av den. Jeg vet vertfall at den har kjøt i ca 20 år - Biz Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 21.August.2009 Link til dette innlegget Svart 21.August.2009 Alt kan trimmes. Men det koster langt meir enn det smaker. Så lenge det finnes større modeller og du ikkje driver med racing og har klasser å forholde deg til er det bortkastet Sitér dette innlegget Link to post
Tranen2 Svart 21.August.2009 Link til dette innlegget Svart 21.August.2009 "Glem det" datt det ned i hodet mitt da jeg leste at den har gått i 20 år..... Sitér dette innlegget Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly. Link to post
slettdennebruker Svart 21.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2009 (redigert) Hmm .. Jeg leste litt med andre yamaha motorer og der blei det sakt at man kunne fjerne en splint fra gasseren og forstørre reedventilene. Dette var snakk om en 9,9 men jeg har jo en 15. Edit: Jeg sa det kansje litt feil. Motoren er ca 20 år gammel tror jeg elns. Men har neppe kjørt i 20 år, stått stille en god del. Redigert 21.August.2009 av Bizcrack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 21.August.2009 Link til dette innlegget Svart 21.August.2009 ja men det er fordi 9.9 ofte er en "nedtrimma" 15 hk.. Sitér dette innlegget Link to post
slettdennebruker Svart 21.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2009 Aha >.< Jaja, må vell kansje droppe det xD - Biz Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.