dorry gutten Startet 21.August.2009 Link til dette innlegget Startet 21.August.2009 fikk i dag en mørebas duet seilbåt som jeg å fruen skal sette i stand for så å lære oss å seile.... men den er ikke rigget.alt fulgte med seil .ror.kjøl osv .så lurer på om noen har tegninger om hvordan det skal gjøres evnt bilder.... trenger forsjovidt ny mast da den som fulgte med er knekt. Sitér dette innlegget Link to post
dorry gutten Svart 26.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.August.2009 er det virkelig ingen som har kjennskap til denne båten ? Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 26.August.2009 Link til dette innlegget Svart 26.August.2009 (redigert) fant noe i andre tråder her på BP som kan være til hjelp: her og her Redigert 26.August.2009 av Framtia (see edit history) Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
dorry gutten Svart 28.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2009 tusen takk Sitér dette innlegget Link to post
opus Svart 2.September.2009 Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 Her er til salgs, kanskje du kan spørre pent om noen mål etc : http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=18453409 Sitér dette innlegget Link to post
dorry gutten Svart 2.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 Her er til salgs, kanskje du kan spørre pent om noen mål etc :http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=18453409 jo den har jeg sett..men ikke ringt Sitér dette innlegget Link to post
Amigo_41 Svart 29.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2011 Hei Jeg har eid en Duett før og vurderer å kjøpe en til sønnen min. Kan rettlede om ønskelig for rigging av båten. Bor på Lillehammer 47070607 Hilsen Lars Sitér dette innlegget Link to post
Amigo_41 Svart 9.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2011 Kjøpt en Duett denne uken som skal ut på vannet på tirsdag i sogn. Lett båt å rigge så ta kontakt om det trengs hjelp Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.