theman123 Startet 21.August.2009 Del på Facebook Startet 21.August.2009 Skal nå gå vekk fra min With 320 å over til en winrace 12. Har aldri hat en speedbåt eller en båt med enkelbunn. Hvor mye forskjell vil dette ha å si? Kan jeg hoppe på bølger uten å velte eller at båten oppfører seg som f.eks en winrace 13? Takker for alle svar! Sitér dette innlegget http://www.youtube.com/watch?v=Or4FkNgDEn0 - Video av skuta! Link to post
Styrbert Svart 22.August.2009 Del på Facebook Svart 22.August.2009 Hei! - velkommen til Baatplassen (og velkommen inn i Winrace familien ). Sjekk erfaringsbasen her på forumet . Der står det noen opplysninger om Winrace 12. Båten du skal over til er jo kjent for fartspotensiale/sjødyktighet, men jeg har selv ingen erfaring med den typen. Det vil nok komme opp flere svar fra de som liker å hoppe på bølger mvh Styrbert (Winrace 22) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.