MT. Startet 23.August.2009 Link til dette innlegget Startet 23.August.2009 (redigert) Jeg har tenkt å begynne å bruke kaldstarthendelen på motoren min, for å se om det kan redusere røyklegginga en smule. Har vurdert wire, men leker med tanken på å bruke en linjærmotor i stedet. Minimum 40mm gange, gjerne automatisk retur. Med automatisk retur mener jeg at den returnerer til utgangspkt når spenning slås av. Noen som har noe slikt liggende, eller har tips til hvor det er mulig å få grei pris på noe slikt? Redigert 23.August.2009 av ModeraTore (see edit history) Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
Kaldfisk Svart 23.August.2009 Link til dette innlegget Svart 23.August.2009 Hva med en vanlig stopp-solenoid, fjærbelastet, koblet via rele på startsignalet, eventuelt med et justerbart tidsrele i tillegg ? Sitér dette innlegget Mvh Kaldfisk Link to post
MT. Svart 23.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.August.2009 Ikke dumt, men trenger minimum 40mm gange... Kan selvsagt fikse et hengslingspkt med lengre utslag på andre sida av hengselen. Noen som har en slik liggende, så send meg en PM. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.