chawy Startet 30.Juni.2004 Del på Facebook Startet 30.Juni.2004 Har akurat skafet meg en A-penta og har fått klart inntrykk om at det ikke går ann og få deler til disse. e det noen som vet noe annet. noen som forhandler brukte eller nye deler. eller noen som vet om noen? Sitér dette innlegget Link to post
skippy Svart 30.Juni.2004 Del på Facebook Svart 30.Juni.2004 Her i Stavanger var det Paul Garstad som forhandlet di i sin tid. Dette er en bedrift som er i drift i dag, så prøv og ring di. Johnny Sitér dette innlegget Link to post
Marna Svart 30.Juni.2004 Del på Facebook Svart 30.Juni.2004 Jeg leste om noen som satt med et delelager til disse motorene, men er ikke kar om å huske hvor. En ting er sikkert, noen har deler. Forsøk en forespørsel på www.marinan.com/klotterplank/motor, kanskje det er hjelp å få der. mvh M. Sitér dette innlegget Marna Link to post
Alternes.. Svart 23.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2010 (redigert) jeg har en archimedes penta!! akkurat maken til din. tlf 98415218 Redigert 23.Oktober.2010 av sjøgata brygge (see edit history) Sitér dette innlegget KNS medlem Link to post
Bernt Svart 23.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2010 Mulig jeg har ny propell! Bernt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.