beauty of aqua Svart 26.August.2009 Link til dette innlegget Svart 26.August.2009 jeg har spikret opp en plankebit med en hagle på.denne sikter rett mot styrepososisjone. fra avtrekkeren går det ett tau gjennom et øye på brygga som videre er festet i båten,slik at når tyven har løsnet fortøyningen og skal gi gass så strammer tauet til avtrekkeren seg og BANG!! dette har vist seg og være meget effektivt,selvom det kan bli litt vasking etterpå. nb! husk å si ifra dersom om løsningen dersom du skulle låne båten vekk Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
hifo Svart 26.August.2009 Link til dette innlegget Svart 26.August.2009 jeg har koblet tenningslåsen direkte til et knall som er pakket inn i 3 kg dynamitt under førersete. har ikke fått testet enda , men det dukker sikkert opp noen "frivillige" snart. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Shore Svart 26.August.2009 Link til dette innlegget Svart 26.August.2009 Sett ett klistremerke med "Property of Hells Angels" på baugen. Da skal du som tyv være en relativt kald fisk for ikke å ta nabobåten i stedet. Kjempesmart ..... eh Sitér dette innlegget Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen. Link to post
logget av Svart 26.August.2009 Link til dette innlegget Svart 26.August.2009 Den største kan jo være grei fra altanen og den mellomste på kveldsrunden og den minste hvis man ikke hadde planlagt en runde men stakk innom. Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 26.August.2009 Link til dette innlegget Svart 26.August.2009 De fleste fornuftige forslagene her er lett og omgå, Tenk på å få tyven til å bruke tid, det er nemlig noe de ikke har. Alt kan stjeles bare tyven får tid til å utføre tyveriet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.