landkrabbe_ Startet 27.August.2009 Link til dette innlegget Startet 27.August.2009 Hvilke erfaringer har dere med selvmekka presenning løsning eller telt/hall løsning? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17518002 Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 27.August.2009 Link til dette innlegget Svart 27.August.2009 Har telt med den billige duken, regner med at den holder en sessong til, det blir 3. vinteren nå. Hadde jeg hatt råd hadde jeg gått for den med PVC duk. Selvmekka presenning blir akkurat så bra som du er god til å mekke. Sitér dette innlegget Link to post
glek Svart 27.August.2009 Link til dette innlegget Svart 27.August.2009 Har hatt begge deler. Pressenning i maaange år.For 3 år siden kostet jeg på meg stålramme av stål pluss PVC- pressenning 600 og angrer ikke ett sekund. Nå står båten i " hus " og jeg kan gå rundt den tørt og godt. Om ønskelig kan jeg også fyre opp med ei parafinkanon og få opp temperaturen ved behov. Tror dette vil vare i maaaaange år. Har du råd så kjøp ordentlige greier. mvh. glek Sitér dette innlegget Link to post
landkrabbe_ Svart 27.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.August.2009 hm.. hadde egentlig tent til å gå for den billige varianten... men kanskje jeg bør gå for PVC duk? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.