victor Startet 27.August.2009 Link til dette innlegget Startet 27.August.2009 (redigert) Hei. Jeg måtte bytte ut mitt 2 år gamle blytau, pga at det var begynt å bli "slurt" istykker ved endestopp. Det var 3 flettet. Jeg tenkte ikke noe på det når jeg kjøpte nytt, gikk bare inn å kjøpte en "bøtte" med tau. Det nye er mye mer flettet, vevet? Hva er fordeler/ulemper med dette? Annet enn at det går enda stillere en det 3 flettede? Er det lønnsomt å få noen til å lage/spleise nytt øye på det gamle, så jeg kan ha det i reserve? (eller er det noen som gjør sånt i det hele tatt) Draco 23 med 600w quick-vinsj, 14mm tau (gamle var 12mm) Redigert 27.August.2009 av victor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 27.August.2009 Link til dette innlegget Svart 27.August.2009 Min Quick-vinsj kunne ikke bruke flettet tau - kun treslått. Noe med kabularets gripeevne å gjøre. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
victor Svart 27.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.August.2009 Hm. Det var jeg ikke klar over. Det har fungert fint de få gangen jeg har brukt det så langt. Får håpe det fortsetter med det etter at det begynner å li litt "mørt" også. Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 28.August.2009 Link til dette innlegget Svart 28.August.2009 Jeg må få tilføye at jeg aldri forsøkte. Det bare stod i manualen. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
gunped Svart 28.August.2009 Link til dette innlegget Svart 28.August.2009 Å spleise nytt øye på treslått tau er like enkelt som å knytte skoa så det bør noen kunne gjøre for deg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.