Johnrik Startet 27.August.2009 Link til dette innlegget Startet 27.August.2009 Må skifte blandebatteriet på dusjen ombord. Hadde vært så greit å kunne benytte det gamle hullet (40mm) i veggen, men jeg finner ikke noen på nettet som har tilsvarende. Det står ingen ting om type eller merk på kranen Det gamle blandebatteriet har innebygget bryter for start av trykkvannspumpen, men det trenger jeg ikke da vannpumpen starter som følge av trykkfall når kranen åpnes. Det gamle er i forkrommet plast, men det er ikke viktig om det nye er likt i så henseende. (kan gjene være hvit plast) Dersom ikke maken kan skaffes, trenger jeg et blandebatteri som er mest mulig likt. Det MÅ ha uttak for dusjslangen montert på kranen på fremsiden av veggen, da det ikke er plass til å legge slangen bak. Noen av dere der ute som kan hjelpe? Sitér dette innlegget Everyone is a fisherman, until a fisherman walks into the room... Link to post
lippert Svart 27.August.2009 Link til dette innlegget Svart 27.August.2009 Tja, kanskje du kan bruke et blandebatteri til husbruk. Mener å ha sett noen hvor tuten kan skrus av. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
orkanflorø Svart 29.August.2009 Link til dette innlegget Svart 29.August.2009 (redigert) Hei. Kan denne være til hjelp: blandebatteri Art nr:300016 Denne får du kjøpt hos Leif H. Strøm Redigert 29.August.2009 av orkanflorø (see edit history) Sitér dette innlegget Båtgal Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.