PelleFant Startet 27.August.2009 Link til dette innlegget Startet 27.August.2009 Hei! Det Stolte fartøy gjennomgår omfattende endringer innvendig. I forbindelse med varmesystemet mitt, så har jeg behov for en varmekolbe eller el-patron på rundt 2 kW ved landligge. Alde ser ut til å ha noe som passer. Er det noen her som vet hvor jeg får tak i dette i Bergens-området ? Noen med personlige erfaringer / råd vedrørende montering og bruken av disse ? Mvh Pellefant Sitér dette innlegget Link to post
Popeye83 Svart 27.August.2009 Link til dette innlegget Svart 27.August.2009 www.neptus.no er den norske importøren. Ring de så får du ramset opp forhandlere nær deg som fører deres produkter. Er som regel camping/caravanforhandlere. Vær oppmerksom på at den finnes i en campingvognutgave og en marineutgave som er i rustfritt stål. Jeg kjøpte nettopp marineutgaven på trondheim caravan og betalte 3500,- Jørgen Sitér dette innlegget Link to post
PelleFant Svart 28.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2009 Takker for info, Jørgen! :-) Der var det jo både monterinsanvisning og litt til. Jeg skal ta kontakt med dem på mandag for å få tips om forhandler i mitt nærområde. Pellefant Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.