Kosmix Startet 27.August.2009 Link til dette innlegget Startet 27.August.2009 (redigert) Meget interssant! (...) pictures of a new Hanse 350 R. Lighter interieur, 1,50 meter more mast and deeper keel etc... (...) http://www.myhanse.com/forum_posts.asp?TID=2988 Dette blir spennende Redigert 27.August.2009 av Kosmix (see edit history) Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
bjoris Svart 27.August.2009 Link til dette innlegget Svart 27.August.2009 (redigert) Har også notert meg denne som 350 eier er det jo ekstra interessant. Tror likevel fødselen blir trangere for denne i storskala pga kjøpet av Dehler. Hanse har gjort noe tilsvarende med 430en, av bildene jeg har satt ble det litt for ekstremt innvendig og de fine Hanseprisene gikk også i vasken såvidt jeg har fått med meg, men raske båter er kostbart å lage. Problem nr. 2 er at antallet vil bli lavt av slike båter, men mye er jo likt med standard båten så det bør være mulig å få frem et gunstig produkt prismessig. Av resultatene til nå på regattabanen så virker det som om båten slår fra seg. Har bedt om info, skal purre opp dette og bringe det videre her... Linken din virket ikke, men antar det var denne du refererte til? Hanse 350 R Redigert 27.August.2009 av bjoris (see edit history) Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.