Chiba Startet 28.August.2009 Del på Facebook Startet 28.August.2009 God kveld! Som emnetittelen sier... Hilsen Chiba Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 29.August.2009 Del på Facebook Svart 29.August.2009 Jeg har den festet i svingbart veggstativ på det høye skapet på BB side i lugaren forut. Dekoderen står på toppen av skapet. Sitér dette innlegget Link to post
Chiba Svart 29.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.August.2009 Tenkte mer på å ha den oppe... mest for barnas skyld. Chiba Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 29.August.2009 Del på Facebook Svart 29.August.2009 Det er nesten bare barna som ser på TV/DVD i båten vår også og da er det god plass i forkabinen og mor og far kan høre radio eller i det minste slippe å høre TV'n. Sitér dette innlegget Link to post
Sveinhj Svart 29.August.2009 Del på Facebook Svart 29.August.2009 (redigert) Hei! Jeg vurder å sette TVen på SB side av førerstol, er nok plass til en 19" LCD der. Man vipper da fram førerstolen når det skal ses på TV. Så nettopp denne løsningen i en 2008-modell. Ellers så blir det løsningen som Bårdk beskriver. Det er jo et hav av plass i flybridgetaket (skrå del) hvis man hadde orket å lage en ned-/utfellbar løsning, eller hva tror dere? Redigert 29.August.2009 av Sveinhj (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
RSM Svart 29.August.2009 Del på Facebook Svart 29.August.2009 (redigert) Jeg har strøm- og antennekabel, samt dekoderen i skyveskapet bak pantryen. Fjernkontrollen virker gjennom skapet. Jeg har en 19" flatskjerm som jeg setter på benken når den benyttes. Scart- og strømkabel ligger da hele tiden tilgjengelig. Jeg har sjelden tv-en oppe ved gange. Redigert 29.August.2009 av RSM (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Chiba Svart 4.September.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.September.2009 samt dekoderen i skyveskapet bak pantryen. Har du en spesielt liten dekoder, eller har Rivieraene forskjellig størrelse på skapet bak benken, tro? (Jeg har en Grundig DTR 8720 som er ca 20 cm dyp, og Rivieraen er fra -97) Chiba Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.