nordan family 27 Startet 28.August.2009 Link til dette innlegget Startet 28.August.2009 Radaren i båten virker ikke, og jeg planlegger ny. Men så lurte jeg på om noen av radarene kunne styres via PC slik som man kan med kart-plotter-programmer? Har jo allerede en PC i båten til kart, og jeg ser at i radar-pakkene er jo skjermene veldig dyre i forhold til radomene. Sitér dette innlegget Link to post
Divemaster Svart 28.August.2009 Link til dette innlegget Svart 28.August.2009 Her... https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=59694 Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
nordan family 27 Svart 28.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2009 Se der, ja - noen var i gang allerede. Hadde misset den. Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 28.August.2009 Link til dette innlegget Svart 28.August.2009 Det går helt fintt jeg bruker en Koden PC-radar sammens med SeaPro 3000 og der fungerer helt umerket. Har radarbilde på to PCer og kan legge radarbildet oppå kartet, ker kan jeg plotte mål og i det heletatt ha full konrtroll. Anbefales på det sterkeste. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 28.August.2009 Link til dette innlegget Svart 28.August.2009 Raymarine har Raytech Furuno har maxsea Dyre begge to... Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 28.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2009 Dette med prisen var i utgangspunktet tanken - men at det skulle bli billigere. Men slik høres det ikke ut.... Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 28.August.2009 Link til dette innlegget Svart 28.August.2009 Nå har ikke jeg betalt noen upris for mit system så det kommer jo litt an på hvem du handler med. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 28.August.2009 Link til dette innlegget Svart 28.August.2009 BMP, det hadde vert interresant om du postet noen radarbilder i radarbildetråden. Sitér dette innlegget Link to post
Njord Svart 30.August.2009 Link til dette innlegget Svart 30.August.2009 Nå har ikke jeg betalt noen upris for mit system så det kommer jo litt an på hvem du handler med. Kan jeg spørre hvor du kjøpte ditt system? Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen Torkjel Link to post
BMP Svart 30.August.2009 Link til dette innlegget Svart 30.August.2009 Jeg har kjøpt mit system av Nordkontakt AS i Bodø. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.