Guest Isolde Startet 1.Juli.2004 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2004 Har en Tristan 870 med en 165 (180) H BMW Marine motor . Turbo defekt, har tidligere blitt reparert . Har none erfaring med ev. overhaling, eller vet hvor en billigst og best kan få ny ? Hva med å handle i Sverige ? Mvh Kjell Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 1.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2004 Hei, Har ikke selv erfaring med turbokjøp fra sverige men har hentet en del info fra GIK. Kjenner flere andre som har og var fornøyd med både produkt og pris. Se link: " target="_blank">http://www.gikturbo.se Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Terje Svart 1.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2004 Turboteknikk, Høvig, mener jeg, kjøpte ny der selv, bestilte 14:00, og hadde den dagen etter, kan ikke bli så mye bedre. Sitér dette innlegget Terje Nidelv 300 sport Volvo penta D6 Link to post
Birchwood 320 Svart 1.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2004 Har en kompis med en slik delemotor.. Men kan ikke nå ham før over helgen.. Kan sjekke med ham da om han har en turbo til overs.. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Windy37GM Svart 1.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2004 Torboservice på Høvik. Kjapt og greit, gir garanti såvidt jeg husker. Lykke til Erik (med fikset turbo fra de gutta) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.