Jump to content

Thermo 2000 feilsøking

summer family

Recommended Posts

Kan noen hjelpe meg,selve varmer står det 2000,på bryterpanelet står det 2500 vel vel, problemet mitt er at den ikke starter gir ingen lyd.

Finnes det feilsøke-bruksanvisning til den her?.

Eller har noen av dere noe erfaring med den.

Takker på forhånd for alle eventuelle svar.

Saken er den at den sto i båt når jeg kjøpte den,selger sa fra at den hadde sluttet å virke,han hadde ikke sett på den.

Hei.

"Thermo 2000" kunne være Webasto, men også annet.

Derfor er det bedre hvis du ordner mer informasjon.

Helst med bilde og best med alle data som finnes på typeskilt.

:seeya:

Jørg

=>  Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja".

=> Leser Du også på Båtplassens MARKED ?
=> Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv.

Hei summer family !

Har hatt den samme varmeren som deg med de samme symtomene. Leverte den til verrksted og de fant ut at det var stivnet parafin i tilførselen som var årsak til at den ikke fikk " mat ". Dette blåste han rent og skiftet et par små pakninger og siden var den problemfri. MEN har sa at det er viktig og kjøre varmeren ( gjelder alle varmere sa han) min 10min på full guffe minst en gang pr mnd, sommer som vinter og likeledes stanse den fra full guffe. Da slipper man avleiringer.

Mvh. glek

Heisann takker for svar,det er en 2500 Thermo etter nærmere øyesyn beklager.Jeg leter nå etter koblingsskjema kan noen hjelpe..........

Det skal være en håndbok for Thermo 2500 i pdf. på denne linken. Jeg får ikke lastet den ned, men du kan jo forsøke...

http://www.varmedoktorn.com/default.asp?HeadPage=209

lagt til........

Fikk lastet ned nå og det er koblingsskjema i "håndboka".

Redigert av Hafrsfjord (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...