Storø Startet 31.August.2009 Link til dette innlegget Startet 31.August.2009 På vei hjem i morgen (til Stavanger) trenger jeg å etterfylle diesel og det kan passe i Mandal eller Farsund. Er der åpne marinaer med levering ved kai disse steder ? Sitér dette innlegget Link to post
Per Harald Svart 31.August.2009 Link til dette innlegget Svart 31.August.2009 Det er to automater for kort på begge sider i utløpet av Mandalselva. God tur Per Harald Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
Oteren Svart 31.August.2009 Link til dette innlegget Svart 31.August.2009 Båly ved Spangereidskanalen var rimelig i sommer 6,99. Kortautomat ved fiskemottaket/ gjestehavna. Sitér dette innlegget Link to post
Bützfleth Svart 31.August.2009 Link til dette innlegget Svart 31.August.2009 (redigert) Hvis du trenger noen liter 2000+ så er det MYE billigere å få en tankbil på kaien. I Mandal er det en som leverer. Har dessverre ikke nummeret til vedkommende tilgjengelig. mener jeg fikk kontakt med ham via en fisker der nede. PS: Ingen har høyere pris enn Mandal i (sannsynligvis) hele Norge. Redigert 31.August.2009 av Bützfleth (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Malene Svart 31.August.2009 Link til dette innlegget Svart 31.August.2009 Båly er desidert billigst, alltid Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 31.August.2009 Link til dette innlegget Svart 31.August.2009 Båly er desidert billigst, alltid Det var da en voldsomt bombastisk påstand..... Til orientering så fylte jeg forrige uke diesel på Karmøy for under NOK 6 pr liter Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
kjell-arne Svart 31.August.2009 Link til dette innlegget Svart 31.August.2009 Nå har vi da faktisk 4 pumpe steder her i Farsund også.. Nå kjenner ikke jeg prisen rundt.. Men kan få sjekket dette opp i morgen formiddag.. Men ser du reiser i morgen, så er kanskje litt sent.. Sitér dette innlegget Link to post
Storø Svart 2.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 Dieselforbruket er ikke så stort nå etter at vi ble stoppet av SV liten kuling ved Lista og måtte stikke halen mellom bena og returnere til gjestehavnen i Farsund hvor vi nå ligger i påvente av bedre "føreforhold" (safety first). Det er mulig vi må forlate fartøyet for noen dager og komme tilbake for å fullføre returen til Stavanger om vi ikke kommer videre i morgen. I vårt ufrivillige opphold har vi enkel servering ombord. Forøvrig takk til bidragsyterne om mulige bunkringssteder, vi endte opp med å handle hos Nilsen på Flekkerøya. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.