Jump to content

Noen med erfaring fra maskinskadeforsikring?

2xDiesel

Recommended Posts

Ja jeg. Denne saken

Kort fortalt:

- Ett stempel sprekker og motor totalhavarerer.

- Hele høsten vet jeg at jeg har 2 muligheter til å slippe regningen: Reklamasjon og maskinskadeforsikring.

- Utpå vinteren blir motoren åpnet og feilen funnet. Univa tar på seg ansvaret og gir meg ny motor som reklamasjonsak (på en 4,5 år gammel motor)

- P.g.a. havariet ble båten stående på verksted over vinteren med påfølgende ekstra utgifter.

- Disse utgiftene ble akseptert som dekket av Norwegian Broker på høsten når jeg får vite at den blir der over vinteren.

- Disse utgiftene ble også akseptert av Best Claims (som håndterer skadesaken) når jeg fikk regningen utpå vinteren: "Bare betal og send regningen til oss"

- Og når regningen sendes til dem så sier dem at "dette er oss uvedkommende" og vil ikke betale.

- Saken er sent til Forsikringsklagekontoret og der er den nå.

Selskap: Norwegian Broker. (D.v.s. formidlet gjennom dem.)

Gerhard

Har hatt en maskinskade med maskinskadeforsikring i bil. Kort oppsummert så kan Forsvindlingsselskapets advokater langt mer om min bils vedlikehold enn bilens produsent :headbang: Etter et år med behandling i Forsikringsklagekontoret ga jeg meg da det i dette tilfellet var ganske beskjedne beløp det stod om og jeg ikke ønsket at saken skulle dra ut lengre. Har nå funnet meg et annet selskap.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...