2xDiesel Startet 31.August.2009 Link til dette innlegget Startet 31.August.2009 Hei! Da jeg kaskoforsikret båten fikk jeg opplyst at kaskoen inneholdt full maskinskadeforsikring hvis motoren var 8 år eller yngre. Noen med erfaringer og som har hatt glede av en slik forsikring? Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 31.August.2009 Link til dette innlegget Svart 31.August.2009 Ja jeg. Denne saken Kort fortalt: - Ett stempel sprekker og motor totalhavarerer. - Hele høsten vet jeg at jeg har 2 muligheter til å slippe regningen: Reklamasjon og maskinskadeforsikring. - Utpå vinteren blir motoren åpnet og feilen funnet. Univa tar på seg ansvaret og gir meg ny motor som reklamasjonsak (på en 4,5 år gammel motor) - P.g.a. havariet ble båten stående på verksted over vinteren med påfølgende ekstra utgifter. - Disse utgiftene ble akseptert som dekket av Norwegian Broker på høsten når jeg får vite at den blir der over vinteren. - Disse utgiftene ble også akseptert av Best Claims (som håndterer skadesaken) når jeg fikk regningen utpå vinteren: "Bare betal og send regningen til oss" - Og når regningen sendes til dem så sier dem at "dette er oss uvedkommende" og vil ikke betale. - Saken er sent til Forsikringsklagekontoret og der er den nå. Selskap: Norwegian Broker. (D.v.s. formidlet gjennom dem.) Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 31.August.2009 Link til dette innlegget Svart 31.August.2009 Har hatt en maskinskade med maskinskadeforsikring i bil. Kort oppsummert så kan Forsvindlingsselskapets advokater langt mer om min bils vedlikehold enn bilens produsent Etter et år med behandling i Forsikringsklagekontoret ga jeg meg da det i dette tilfellet var ganske beskjedne beløp det stod om og jeg ikke ønsket at saken skulle dra ut lengre. Har nå funnet meg et annet selskap. Sitér dette innlegget Vaksinehistorie, forelesning om propaganda fra Free University of Toronto (kortversjon 6 min). Brosjyre Barnevaksiner. Link to post
2xDiesel Svart 31.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.August.2009 Takk skal dere ha gutter. Dette var nyttig lærdom å ha i erfarings-sekken Sitér dette innlegget Link to post
Gas Svart 31.August.2009 Link til dette innlegget Svart 31.August.2009 Var det et norsk selskap dette SveinHA? Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 31.August.2009 Link til dette innlegget Svart 31.August.2009 Jepp, et av de dyre... Sitér dette innlegget Vaksinehistorie, forelesning om propaganda fra Free University of Toronto (kortversjon 6 min). Brosjyre Barnevaksiner. Link to post
Gas Svart 31.August.2009 Link til dette innlegget Svart 31.August.2009 (redigert) Jeg har ett billig norsk får håpe det er bedre den dagen det trengs Måtte til å redigerer leser jo svarten ikke før en svarer Redigert 31.August.2009 av Gas (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bayliner2858 Svart 2.September.2009 Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 har hatt havari på min 310 hk penisular. Ny forsterket blokk m. alt tilbehør. havariforsikringen fra Gjensidige dekket alt. <pris, forsikring ca. 900 p.å Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 2.September.2009 Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 På Forsikringsklagekonoret`s hjemmesider kan man søke opp de forskjellige selskapene som har hatt saker til behandling, og hvilke saker det gjelder. Masse interessant lesning! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.