Ulv I Svart 6.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.September.2009 Såpass.. hvor har du din båt? i nærheten av min? Ut fra det jeg kan se, så virker det som at de kommer med båt og går inn bak i båtene.. Det var skikkelig møkkavær den dagen, og ingen fotspor foran. Det var en av knappene til kalesjen bak som ikke var kneppet igjen også.. Kjipt, men skulle gjerne hatt tak i dem.. Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
softneck Svart 6.September.2009 Link til dette innlegget Svart 6.September.2009 Jepp min ligger lengst oppe. Stemmer nok at de går inn bak ja, kalesjen var åpnet på en av sidene bak ja..... Du får sette opp video overvåking av elva..... så ser vi hvem som har putret forbi... Sitér dette innlegget Link to post
Fru_Ulv_I Svart 6.September.2009 Link til dette innlegget Svart 6.September.2009 Jepp min ligger lengst oppe. Stemmer nok at de går inn bak ja, kalesjen var åpnet på en av sidene bak ja..... Du får sette opp video overvåking av elva..... så ser vi hvem som har putret forbi... Er det du som eier ATV som pleier å stå der? Sitér dette innlegget Link to post
softneck Svart 6.September.2009 Link til dette innlegget Svart 6.September.2009 Nei, den er ikke min Sitér dette innlegget Link to post
Fru_Ulv_I Svart 6.September.2009 Link til dette innlegget Svart 6.September.2009 OK Kom gjerne inn på chatten om du vil Sitér dette innlegget Link to post
softneck Svart 6.September.2009 Link til dette innlegget Svart 6.September.2009 Gjerne, men må stikke nå. Slår av en prat hvis dere er i båten når jeg loffer forbi...... :) Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 6.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.September.2009 Vel, jeg kan skaffe utstyr osv, men trenger strøm og internettlinje. Kameraer osv har jeg tilgang til. Skulle kjent noen som bodde i noen av husene som har fri sikt ned mot båtene.. Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.