svenk Startet 2.Juli.2004 Del på Facebook Startet 2.Juli.2004 Da jeg skal sjøsette! Gleder meg stort, har jo tross alt noen timer med oppussing. Rapport kommer etter sjøsettingen. Sitér dette innlegget Link to post
Intruder Svart 2.Juli.2004 Del på Facebook Svart 2.Juli.2004 Lykke til !!!! Håper du får mange fine turer i sommer!! Intruder Sitér dette innlegget Link to post
svenk Svart 2.Juli.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juli.2004 Da er den klar! Er litt stolt, den er i hvertfall bedre enn når jeg kjøpte den! Syns nå jeg Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 5.Juli.2004 Del på Facebook Svart 5.Juli.2004 Hei på deg, var nedom havne på Eidsvoll på søndag ettermiddag, og hva fikk jeg se ??? "Flyter som en dupp," ønsker deg en fin båtsommer... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Patton Svart 5.Juli.2004 Del på Facebook Svart 5.Juli.2004 Da er vi jo i samme båtforening, snakkes i løpet av sommeren. Håper forresten været blir litt mer innbydende snart, slik at vi virkelig kan nyte vår hobby. Helgen som var ble forresten mye bedre enn værkartet skulle tilsi, hadde en flott tur til Hamar fra lørdag til søndag. Mvh Patton Sitér dette innlegget Link to post
svenk Svart 9.Juli.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juli.2004 Jeg var jo aldri så lite spent når jeg skulle sjøsette! Motoren var kun startet opp av forige eier når jeg var i Sande og så på båten, og jeg hadde ikke prøvd den på land! Men den startet, og gikk fint. Men det jeg trenger litt trening i er å legge til kai! Men det kommer - ingen ble vel verdensmester på første forsøk? Første turen på Vorma ga meg også en bra fangst: Så får vi tro at sommeren snart kommer! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.