ringvassøy Startet 1.September.2009 Link til dette innlegget Startet 1.September.2009 Ønsker å høre fra folk som har erfaringer med stern power hekkagregat. Har et drev som ikke engang er merket med hvilken serie og plages med å finne ut hvilken serie det er. Sitér dette innlegget Link to post
Christina 3 Svart 1.September.2009 Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 Legg ut et bilde så får du nok svar Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 1.September.2009 Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 de heter vel 1000 eller 100, det er de to vanlige typene, jeg har noe proppeller liggende hvis du trenger Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
ringvassøy Svart 1.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 (redigert) Skal få tatt bilde når jeg får båten på land. forhåpentligvis onsdag eller torsdag denne uka. Er det noen som har erfaring med disse drevene? Redigert 1.September.2009 av ringvassøy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Christina 3 Svart 1.September.2009 Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 Stemmer Morten.....men i tillegg har du også 80- serien. Hva slags propell har du liggende ? Kanskje interessant.... Sitér dette innlegget Link to post
Christina 3 Svart 1.September.2009 Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 (redigert) Har hatt 100-serien noen år nå Hva slags motor sitter det på ? red: ser du har en Fjord......er ikke en ford eller ? Redigert 1.September.2009 av marolita (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ringvassøy Svart 1.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 ja har en fjord diplomat 30 fot. Står 180 hk ford ombord. Sitér dette innlegget Link to post
Christina 3 Svart 1.September.2009 Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 Ja.....da vil jeg tippe at du har et drev i 100- serien. Enten 103 (mener jeg å huske?)eller 113. 113 er et forsterket 103 drev. Det har jeg. Er et veldig enkelt drev og KD trading eller Euromarine i Stavanger ( som jeg vil annbefale) har deler. Har det lille skiltet på ca 1x5 cm på toppen av drevet detti av ? Sitér dette innlegget Link to post
KaRsK Svart 1.September.2009 Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 er dette drev som passer på volvo \ mercruiser bakplater eller en egen sort ? Sitér dette innlegget Link to post
ringvassøy Svart 1.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 Det står ingen merker på det. Har et skilt liggende ombord, men det er større. Skal forhåpentligvis på land med båten på onsdag så da kan jeg få tatt et bilde av drevet. Sitér dette innlegget Link to post
ringvassøy Svart 2.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 Her er bilde av drevet jeg har. Hvilken serie? Sitér dette innlegget Link to post
ringvassøy Svart 3.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2009 forresten så lurer jeg på hvordan jeg skjekker oljenivået på drevet? Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 3.September.2009 Link til dette innlegget Svart 3.September.2009 Hei, Har du sett på SternPowr sin hjemmeside? Her finner du manualer: http://www.sternpowr.com/ Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Christina 3 Svart 3.September.2009 Link til dette innlegget Svart 3.September.2009 Det er et 100 drev. Nivået skal være jevnt med den øverste skruen på det runde dekselet på høyre side når du står bak båten. Istedet for å skru ut den skruen vært år måler jeg heller nivået igjennom påfyllingsskruen på toppen med en tommestokk. Mener det er 5-6-7 cm.....husker ikke helt men det er jo bare å måle på utsiden. Ser at linken til delebøkene på KD trading sin hjemmeside ikke fungerer. Jeg har den på pc vis du skulle trenge. Sitér dette innlegget Link to post
jeb Svart 3.September.2009 Link til dette innlegget Svart 3.September.2009 ja det kan være flere som er innteressert i proppel din. bavavaria morten Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
ringvassøy Svart 3.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2009 ja marolita.. haddde vært greit å fått delebøkene. lastet ned boka på motoren her inne i forumet.. men skulle gjerne hatt på drevet også. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.