jensemann2 Startet 1.September.2009 Link til dette innlegget Startet 1.September.2009 Etter at jeg overhalte gearet (Hurth HBW 35) ble det helt bra. Men etter litt kjøring har det begynt å følge med rundt i fri. Kan det være feil olje? Oljemengden er rett, jeg har fylt på ATF olje fra Shell. Det er skikkelig tungt å holde igjen akslingen når den står i fri, såvidt jeg klarer det. I tillegg kommer det en syngende lyd fra det( tannhjul-lyd) eller hva jeg skal kalle det når det står i forover. Hva kan være feil? Sitér dette innlegget Link to post
4play Svart 3.September.2009 Link til dette innlegget Svart 3.September.2009 Er du sikker på att du har shimset opp kassen korrekt? Blir det for liten klaring mellom lameller og pinion drev vil dette oppstå. Tannhjulslyden du hører kan være en "trøtt" demperplate. Hvis lyden forsvinner når du øker turtallet på motoren så er det mest sannsynlig att denne må byttes. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.