EIRINA Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 (redigert) Du har jo også joda 290 og 310 de er begge to enkle og veldig greie problemfrie båter. har selv hatt 290 i seks problemfrie år det var en 1999 modell gode båter. Redigert 15.September.2009 av A-Joda (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ra Balder Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 Her er båten du trenger Åpen Tresfjord Ultra Men dessverre ingen til salgs akkurat nå..... Sitér dette innlegget Edmund.Larsen, Hardanger. Link to post
Roger jo Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 her har du en "hytte" med plass til grillen på akterdekket. http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...ll&tot=null Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Pål`ern Svart 25.September.2009 Del på Facebook Svart 25.September.2009 Jeg har en Agder 8000 og er veldig fornøyd med den på alle måter. Og som du sier selv, dette er veldig mye båt for pengene. Sitér dette innlegget Link to post
litt peiling Svart 25.September.2009 Del på Facebook Svart 25.September.2009 (redigert) Spennende emne? Fortell hva båt Du havner opp med Redigert 25.September.2009 av litt peiling (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Arendal Svart 29.Januar.2010 Del på Facebook Svart 29.Januar.2010 Hei! Vi var i samme situasjon med tanke på ønsker av båt , vi havnet på Agder 8000 Tc her får du mye båt ,luftig og praktisk med en grei akterkabin slik at barna kan ha sin egen avdeling.Min første båt med stiv aksling , men så lenge det er baugpropell går det vel greit.Vi var også innom Marex 280 holiday , og Nor star 290. Sitér dette innlegget Link to post
Dannyboy11 Svart 8.August.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.August.2012 Kikka litt på gamle emner her.. Morsomt. Siden den gangen så ble det huskjøp isteden så båt ble prioritert ned. Verket hardt etter båt igjen og det blei et nærmest impulskjøp nå i sommer. Prinsippene er forandret betraktelig :) maks 200.000,- og snekke ble preferanser nå. Endte opp med en meget holdt Scand Classic av med mye utstyr og mange oppgraderinger. Fruen er faktisk fornøyd tross 7 knop marsjfart, og da er gubben også glad! Deilig også å ikke ha en million ligge og plaske i vannet må jeg si. Litt mer uanstrengt da på en måte! Drømmebåten i fremtiden har nå bikket over mot Scand Baltic - eller i den gata. :) Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 8.August.2012 Del på Facebook Svart 8.August.2012 Drømmebåten i fremtiden har nå bikket over mot Scand Baltic - eller i den gata. :) Det var nok et lurt valg å utsette det store båtkjøpet ifht å handle i 2009 :-) Ang Baltic så reagerte jeg litt på at den var uaktuell og var "stygg både foran og bak"... Etter min mening er baltic en flott båt å se på med det klassiske utseende med riktige proposjoner. Praktisk er den også :-) Kk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.