Brutus Startet 2.Juli.2004 Del på Facebook Startet 2.Juli.2004 Noen som har kommet over båthøyttalere av typen som ikke trenger innbygning i vegg, altså ferdigmontert i vanntett kabinett. Jeg trenger et par høyttalere til å montere bak vindskjermen. Hadde et par høyttalere der som tilhørte en gammel slepebrøler, det var riktignok plastkabinetter som jeg hadde skrudd opp og lagt silikonstreng i melom slik at de var litt tette, men membranene var av papp... De ble litt grove i målet, så brant spolen opp. Det er jo fint med litt musikk til dorginga... Sitér dette innlegget Link to post
barx Svart 2.Juli.2004 Del på Facebook Svart 2.Juli.2004 hva med disse: http://bilradiospesialisten.no/prod_detalj...ljer.php?id=412 ? ### barx Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 3.Juli.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juli.2004 De så jo greie ut, må bare høre litt på størrelsen og se om det er mulig å mekke braketter. Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 3.Juli.2004 Del på Facebook Svart 3.Juli.2004 Seatronic har kassehøytalere m/brakett .Hvor bra osv dem er veit jeg ikke men dem har . Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Brutus Svart 3.Juli.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juli.2004 Yupp.. Bestilte et par derifra nå. 580.- + frakt, ikke så gærnt det... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.