Westcruiser 32 Startet 2.September.2009 Link til dette innlegget Startet 2.September.2009 Med så mange båtinteresserte mennesker på et sted trodde jeg at noen her hadde kjennskap til Westcruiser. Men der tok jeg tydeligvis feil Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 2.September.2009 Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 Mener Westcruiser har vært diskutert her på BP tidligere. Du finner den nok på søk knappen. Sitér dette innlegget Link to post
Westcruiser 32 Svart 2.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 Har kikket igjennom det som var og det var ikke mye Sitér dette innlegget Link to post
Nautilus Svart 2.September.2009 Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 Kjært barn har mange navn. Mener du samme båten som noen kaller Westcraft? Som i bygd av West Products AS i Deknepollen? Sitér dette innlegget Link to post
Westcruiser 32 Svart 2.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 Det vet jeg faktisk ikke, men vel verdt å sjekke ut, takk for tips Sitér dette innlegget Link to post
Westcruiser 32 Svart 2.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 Var ikke mye å finne der heller, de jeg fant var ikke mye like hvertfall Sitér dette innlegget Link to post
Nautilus Svart 2.September.2009 Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 Hm, likner båten din (regner med at du har en slik) på denne? Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 2.September.2009 Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 Jeg var å så på en i Ålesund for en del år siden. Den hadde 2 stk Ford 220 HK Gjorde ca 16 knop på maks. Hadde godt som skyssbåt.. Tror mange av disse har gått som skyssbåter. Gode sjøbåter som er godt bygget er det inntrykket jeg sitter med. Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Westcruiser 32 Svart 2.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 jepp der er samme båten, noe mer info om den Sitér dette innlegget Link to post
Westcruiser 32 Svart 2.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 God sjøbåt er det, men 2x220hk og 16 knop hørtes litt slappt ut, eller Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 3.September.2009 Link til dette innlegget Svart 3.September.2009 Tror nokk dette er ganske tunge og grovt bygde båter, som ikke går spessielt lett i sjøen, to gamle forder er vel sikkert ikke det beste sånn vekt effektmessig heller. Rekner med dette er en båt som er 32 for også og ikke som nyere båter som er 28 fot men 31-32 fot med baugnebb og badeplattform God sjøbåt er det, men 2x220hk og 16 knop hørtes litt slappt ut, eller Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
ivar Svart 3.September.2009 Link til dette innlegget Svart 3.September.2009 (redigert) En kamerat av meg har en slik 32, forlenget ca 3 fot og med åpent akterdekk og litt mindre styrehus. (Men ikke forlenget under vannlinja) Med 1stk Vetus Deutz DT63 på ca 230hk(?) fikk han 19 knop med ren båt. Var med å tok opp båten i sommer, da var den så grodd med rur at han knapt fikk 12 knop. Skroget er dyp v-bunn hele veien, uten steglister , så med 2x700kg med Ford i kjeller'n så går den nok tungt i sjøen ja. Båten over hadde tidligere en Cummins 502 på ca 185hk(?) , husker ikke hva den klarte av fart da. Redigert 3.September.2009 av ivar (see edit history) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Westcruiser 32 Svart 3.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2009 Har ikke testet toppfart på min båt men den veier ca 4,5 tonn og har 280hk og V-bunn uten kjøl. Skulle teoretisk sett tro den skulle kunne passere 20knop, eller????? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.