Suzuki Startet 2.Juli.2004 Del på Facebook Startet 2.Juli.2004 når man tror man har sett alt, viser det seg at man ikke har det allikevel.. Denne må da ha fått montert skyggelua bak fram.. minst.. Har sett katamaraner i denne stilen, men trodde faktisk ikke det fantes sånne tilsalgs her i landet, brukte vel og merke.. Annonsen sees her; http://www.finn.no/finn/boat/object?id=449...81&pos=68&rub=7 Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
_PiPp_ Svart 2.Juli.2004 Del på Facebook Svart 2.Juli.2004 likte den jeg..litt sprekt utseende Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 29.September.2005 Del på Facebook Svart 29.September.2005 Hei Denne ble observert ved Koster: To kanoer med igloo-telt. (katamaran for nybegynnere) N.b. IKKE havgående. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 29.September.2005 Del på Facebook Svart 29.September.2005 Synes denne Dufor'en var tøff.... Skulle gjerne hatt en slik sak selv... Den er jo sikkert praktisk i kongeriket hvor ikke været alltid viser seg fra sin beste side... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
bliss X Svart 29.September.2005 Del på Facebook Svart 29.September.2005 Vakkert var det ikke, men sikkert greit nok for dem som er redde for frisk luft. Sitér dette innlegget Link to post
EIRINA Svart 29.September.2005 Del på Facebook Svart 29.September.2005 De er vel ikke redd for og bli våte på beina der når gutta med hekkbølgene viser seg Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 29.September.2005 Del på Facebook Svart 29.September.2005 Hei Denne ble observert ved Koster: To kanoer med igloo-telt. (katamaran for nybegynnere) N.b. IKKE havgående. mvh giver <{POST_SNAPBACK}> Love boat light - kan ikke tenke meg annet enn at dette er første båtferien for et nyforelsket par. Og da mottas nok alle sene hekkbølger med stor takk Sitér dette innlegget Link to post
Terje_E. Svart 29.September.2005 Del på Facebook Svart 29.September.2005 Hmmmm! Det må være seilbåtbransjens svar på "vestlandsbåt" Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 29.September.2005 Del på Facebook Svart 29.September.2005 Tja, ikke umulig at det er en vestlandsbåt... gjorde et lite søk på nettet, fant et par stykker tilsalgs i Spania, og så fant jeg en 50 foter i Caribien.... Vel det er mulig de ligger på vestsiden også der... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
wave Svart 29.September.2005 Del på Facebook Svart 29.September.2005 Tror Dufour'en er mer beregnet for Middelhavets stekende sol. De har ikke markedsført den i Norden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.