FredrikW Svart 6.September.2009 Del på Facebook Svart 6.September.2009 Superheldiggris!! Mitt store håp er at pengegreier ordner seg på sikt, slik at en 770 (helst helt ny) blir en realitet om 1-2 år fra nå. Var i alle Viknesene på fredag. 1080 er rå, lite tvil om den saken! Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 6.September.2009 Del på Facebook Svart 6.September.2009 Superheldiggris!! Spørs jo om jeg får testa 1080 mellom en av byene da , om ikke så kan dem sikkert ikke omvende meg ( rykte sier jeg skal føre en 880 ) .Er rimlig fornøyd med Princessa mi jeg Men med Princess jakke og caps på meg ,så kan det fort komme noen nye klær .Kansje litt feil reklame det , men det er slike båtklær jeg har så kan jo bli artig å høre hva dem sier til det Men morro blir detta sikkert , ei uke på guttetur .Håper på litt ok vær da .... Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
SandAnker Svart 6.September.2009 Del på Facebook Svart 6.September.2009 Du får ha en fin tur, tar jeg ikke helt feil så er det nok en kar fra Bjerkøya i Sande som skal føre en av de andre Sitér dette innlegget Link to post
andersb Svart 6.September.2009 Del på Facebook Svart 6.September.2009 (redigert) ute på fjorden i dag også og måtte flere av utstillerne midtfjords, boston whaler, nordkapp og på slutten hydrolift, fikk "blåst ut av motorene":) hilsen han i svære blå scarab skjærgårdsjeepen :) Redigert 6.September.2009 av andersb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 6.September.2009 Del på Facebook Svart 6.September.2009 Hei. Var der i fredag ca 1,5 timer (dårlig tid). Men tok noen bilder...... Riviera 925 Nyhet Bavaria 28 Bavaria 28 Tilbud At-le Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.