GeirV Startet 4.September.2009 Link til dette innlegget Startet 4.September.2009 Hei, båten, en Joda 8100 på rundt 3 tonn (tror jeg) skal opp 11. september. Holder på med å snekre meg en krybbe nå, men jeg har et spm: Tenkte å legge paller under krybba, for at den skal få riktig høyde. Tenker 3 paller oppe på hverandre i hhv 3 stabler under den fremste og den bakerste "krybbedelen", samt noen paller bortover kjølen. Spørsmålet mitt er da om dette er en konstruksjon som holder? Noen meninger/erfaringer ift dette? Sitér dette innlegget Link to post
los Svart 4.September.2009 Link til dette innlegget Svart 4.September.2009 (redigert) Uten at jeg har noe erfaring med det selv så ser det ut til å funke her hvertfall https://baatplassen.no/i/index.php?s=&s...st&p=821389 Redigert 4.September.2009 av los (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 4.September.2009 Link til dette innlegget Svart 4.September.2009 Skal vel gå bra det. Men sørg for å ha skikkelige paller. Dersom de er godt brukt, eller ikke en standard europall så kan de fort gi etter. Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
SveinHa Svart 4.September.2009 Link til dette innlegget Svart 4.September.2009 Og husk å stable de nøyaktig. Pallene er bare sterke der "klossene" er. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Flybridge Svart 4.September.2009 Link til dette innlegget Svart 4.September.2009 Her i havna bruker vi KUN Europaller. Disse er saget i to for lettere vekt. Resten er gått på St.Hans-bålet. Sitér dette innlegget Hilsen: Capitan of Canopus Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.