Jump to content

Ixsuns, vanntett, trådløs skjerm til pc


Håp

Recommended Posts

Stiv nok pris det der men nytteverdien kan jo være bra likevel. Jeg tjuvlåner en Panasonic CF-08 på jobb av og til og den koster rundt kr 16.000.- + mva... Glimrende å ha en trådløs vanntett skjerm i cockpit og slippe å tenke på regn og sjøsprøyt. Ganske hendig å ha internet og epost i cockpit også :cool:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

  • 4 måneder senere...

TACHYON T2 ser jo ut til og være den perfekte skjerm for og ha i copit. Den har jo en fantastisk bra lysstyrke og full dimming av bakgrunsbelysningen dette kombinert med et svært laft strømforbruk og vanntethet blir jo bare kjempebra. 12" er akurat stort nokk etter min mening når man kjører 1024x768 som er den laveste oppløsngen jeg synes kartprogramm kan kjøres med. Vurderer nå og hive ut min 12" panel PC og heller kjøre med en slik sjerm mot den bærbare PCen jeg har stående nede på navigasjonsboret da denne skjermen jo bruker bare en 1/4 av den strømmen panelPCen bruker.

Er det noen som har funnet noen pris på denne skjermen ?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...