monte carlo Svart 4.September.2014 Del på Facebook Svart 4.September.2014 Trist syn som møtte meg på TMW odden i Trondheim igår. En flott stor nabo båt på 46 fot hadde hatt innbrudd. Fullstendig rasert innvendig og knust glassdør. Sjekk båtene deres folkens uredelige sjeler på ferde i havnene i Trondheim. Sitér dette innlegget Silver viking 15fot 7,5hk honda,79mod Hortensnekka, 84mod Hortensnekka HB640 yanmar 2GM, Mørebasduett seilbåt, Selco 18fot VP171a, Brig 300 6hk Evinrude(stjålet),Skorgenes 340Monte Carlo. om vinteren...Lynx 1300 Yeti Link to post
Austrått Svart 4.September.2014 Del på Facebook Svart 4.September.2014 Noen som skal ut med båten i helgen da? Vi starter med en tur til Kongensvoll i morgen ettermiddag og drar videre til Knarren utpå Lørdagen. Det er jo meldt ganske fint vær i helgen :) Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 5.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.September.2014 Høsten er utmerket for båtliv, og særlig når værguden er i godlaget. Drar ut i ettermiddag, uten mål eller mening. Men det blir i samme området som du beskriver Triton. Kanskje treffes vi. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
glalaks Svart 16.September.2014 Del på Facebook Svart 16.September.2014 Var ute å luftet båten i dag og la merke til en noe merkelig farkost. En ny type lukket båt kanskje? Noen som kjenner den? Så nesten både isolert ut og lukket.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Pinhead1974 Svart 18.September.2014 Del på Facebook Svart 18.September.2014 Kanalen i kveld. Trolig siste tur i år dette. Sitér dette innlegget Link to post
navid Svart 19.September.2014 Del på Facebook Svart 19.September.2014 Kan det være en fremtoning av Noahs ark? Bygd for noen regnbyger ser det da tilsynelatende ut for at den er. Sitér dette innlegget Link to post
monte carlo Svart 22.September.2014 Del på Facebook Svart 22.September.2014 Sitér dette innlegget Silver viking 15fot 7,5hk honda,79mod Hortensnekka, 84mod Hortensnekka HB640 yanmar 2GM, Mørebasduett seilbåt, Selco 18fot VP171a, Brig 300 6hk Evinrude(stjålet),Skorgenes 340Monte Carlo. om vinteren...Lynx 1300 Yeti Link to post
glalaks Svart 12.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2014 Da kan høststormene komme! Litt godt å få båten opp også når den uansett ikke blir brukt. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Frode NeergÃ¥rd Svart 12.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2014 Da kan høststormene komme!Neinei, ikke de skikkelige i alle fall, jeg har ikke fått tak i hengeren min enda, så min ligger på sjøen enda... Sitér dette innlegget Link to post
Frode NeergÃ¥rd Svart 12.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2014 Da kan høststormene komme!Neinei, ikke de skikkelige i alle fall, jeg har ikke fått tak i hengeren min enda, så min ligger på sjøen enda... Sitér dette innlegget Link to post
Mckongen Svart 14.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2014 (redigert) dagstur til veiholmen i dag. Er noen år siden sist jeg var der. Utrolig hva de har fått til for bil og buss turister med toaletter og p-plasser. Savner litt flere gjesteplasser i havna men da blir det kanskje litt liten plass Redigert 14.Oktober.2014 av Mckongen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 24.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 24.Oktober.2014 Tradisjon tro gjennomførte vi årets guttetur med 5 båter ( en seilbåt) det ble årets siste båttur for min del. men snakk om kos på sjøen :-) Vi startet Fredag med "langtur" til en ofte glemt perle, Sivertsvika. Med flott "grillhus" og hyggelig folk ble det en uforglemmelig helg. Vi hadde meg egen kokk ( Hva er ikke det vanlig på guttetur?) så maten var godt i boks hele helgen. Utflukt til Autrått dag 2 og avsluttning med morgenbad på Søndag. En mild/ kald/ våt/tørr helg på sjøen :-) Bilder kommer i neste innlegg Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Pjolter Svart 24.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 24.Oktober.2014 Morgenbad i Sivertsvika :-) Perfekt grillhytte som ble flittig brukt Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Quaoar Svart 12.Desember.2014 Del på Facebook Svart 12.Desember.2014 Nyhet for Trøndelag. Da blir det ny isfri helårshavn for småbåter i Trondheim. Rettere sagt Grilstad Småbåthavn på Ranheim. http://trondheim-baatforening.no/node/550 Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 27.Desember.2014 Del på Facebook Svart 27.Desember.2014 Interessant! Kanskje vi får parkere gratis der da.. Litt lei av å parkere på solsiden. Blir dyrt når vi har så fine sommere;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
monte carlo Svart 21.Januar.2015 Del på Facebook Svart 21.Januar.2015 TBF har lagt ut de første 100 plassene ved nyttår. Disse ble revet vekk. Jobber nå med å øke kapasiteten til sesongen 2015. Lønner seg å være rask om man ønsker plass på Grilstad denne sesongen. Totalt vil det bli ca 800 plasser her, men utbyggingen vil skje trinnvis etter etterspørsel. Følg linken under for bestilling av plass http://trondheim-baatforening.no/node/550 Sitér dette innlegget Silver viking 15fot 7,5hk honda,79mod Hortensnekka, 84mod Hortensnekka HB640 yanmar 2GM, Mørebasduett seilbåt, Selco 18fot VP171a, Brig 300 6hk Evinrude(stjålet),Skorgenes 340Monte Carlo. om vinteren...Lynx 1300 Yeti Link to post
glalaks Svart 23.Januar.2015 Del på Facebook Svart 23.Januar.2015 Synes ikke det er verdt å betale mere på grilstad enn på solsiden, så jeg beholder heller den jeg har inntil videre. Får ta noen dagsturer til grilstad;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
norwood Svart 7.Februar.2015 Del på Facebook Svart 7.Februar.2015 Greit at Trondheim Havn har webkamera på sånne dager så jeg kan sitte hjemme i sofaen å følge med båten. Vært ruskete i Trondheim i dag og uværet fortsetter vel en stund utover natta. Sitér dette innlegget Link to post
monte carlo Svart 23.Februar.2015 Del på Facebook Svart 23.Februar.2015 Synes ikke det er verdt å betale mere på grilstad enn på solsiden, så jeg beholder heller den jeg har inntil videre. Får ta noen dagsturer til grilstad;) Nja.. glalaks. noe dyrere blir det der ute, men alt er nytt, og det er fremdeles av landets billigste båtplasser med slik standard. Etterspørselen så langt har hvert kjempebra. De første 150 plassene gikk temmelig fort. Sitér dette innlegget Silver viking 15fot 7,5hk honda,79mod Hortensnekka, 84mod Hortensnekka HB640 yanmar 2GM, Mørebasduett seilbåt, Selco 18fot VP171a, Brig 300 6hk Evinrude(stjålet),Skorgenes 340Monte Carlo. om vinteren...Lynx 1300 Yeti Link to post
Brigg Svart 14.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mars.2015 Med det nydelige været vi har disse dagene er det surt å ha høytrykk på jobb slik at man ikke kan komme seg på båttur. Det ser ut som om restauranten i Børøysundet har åpnet igjen med nye drivere etter at den var stengt hele forrige sommer. Meny og info ligger ute på facebooksiden. Menyen ser ut til å være litt enklere enn det den har vært tidligere, og personlig håper jeg at det dukker opp noen ordentlige fiskeretter etter hvert. Etter hva jeg kan se på webkameraet er det noen som har kommet i gang med sesongen allerede. I skrivende stund synes fire-fem båter på bildet. Vi kommer ikke i gang før i palmehelga. Hvordan været blir da vites ikke, men min spådom er nordvest og snøbyger som det pleier å være når påsken kommer så tidlig. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
glalaks Svart 14.Mars.2015 Del på Facebook Svart 14.Mars.2015 Er vårstemning i lufta i Trondheim i helga:) vurderer å vaske litt båt i morgen og gjøre klart litt, men sjøsetting blir etter påska i år også.. Ny kalesje i år så håper på mye regn... Eller ikke;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
-morten- Svart 15.Mars.2015 Del på Facebook Svart 15.Mars.2015 Med det nydelige været vi har disse dagene er det surt å ha høytrykk på jobb slik at man ikke kan komme seg på båttur. Det ser ut som om restauranten i Børøysundet har åpnet igjen med nye drivere etter at den var stengt hele forrige sommer. Meny og info ligger ute på facebooksiden. Menyen ser ut til å være litt enklere enn det den har vært tidligere, og personlig håper jeg at det dukker opp noen ordentlige fiskeretter etter hvert. Etter hva jeg kan se på webkameraet er det noen som har kommet i gang med sesongen allerede. I skrivende stund synes fire-fem båter på bildet. Vi kommer ikke i gang før i palmehelga. Hvordan været blir da vites ikke, men min spådom er nordvest og snøbyger som det pleier å være når påsken kommer så tidlig. Ble skuffa i fjor da vi dro opp på Børøysundet for å spise middag.. hadde ikke vært der på en stund..Jeg hadde vel håpa på en meny slik det var da svenskene drev det, men vil jo ikke klage før jeg har vært der så klart.. men generelt liker jeg restauranter med få valg med kvalitet enn 150 kebab retter.. Veldig positivt med drift uansett! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Quaoar Svart 15.Mars.2015 Del på Facebook Svart 15.Mars.2015 Vi tok første lengre tur med båten på lørdagen. Tok meg i å tro at at der var sommer opptil flere ganger på turen. Helt utrolig I dag har vi vasket/ryddet en god del i båten. Bilder fra i går:Bilde fra terrassen. Oppe tidlig for å forbedre (lang-)turen ;) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 16.Mars.2015 Del på Facebook Svart 16.Mars.2015 Lekkert! Ser litt sommerlig ut ja! Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
monte carlo Svart 16.Mars.2015 Del på Facebook Svart 16.Mars.2015 (redigert) Synes du kunne klipt deg når du vet du skal bli tatt bilde av QUAOAR Redigert 16.Mars.2015 av monte carlo (see edit history) Sitér dette innlegget Silver viking 15fot 7,5hk honda,79mod Hortensnekka, 84mod Hortensnekka HB640 yanmar 2GM, Mørebasduett seilbåt, Selco 18fot VP171a, Brig 300 6hk Evinrude(stjålet),Skorgenes 340Monte Carlo. om vinteren...Lynx 1300 Yeti Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.