Jump to content

Edit History

FrodeRex

FrodeRex

Det kan ha vært Oddvar Gården og hans mor Berntine som drev Sauøya den gangen. De holdt det vel gående til slutten på 80-tallet, da Tommy Rodal og familen overtok. Det kan også ha være at Asbjørn mannen til Berntine drev. Oddvar overtok nemlig på 70-tallet en gang etter at Asbjørn døde (kilde: Tommy Rodal)

FrodeRex

FrodeRex

Det kan ha vært Oddvar Gården og hans mor Berntine som drev Sauøya den gangen. De holdt det vel gående til slutten på 80-tallet tror jeg. Det kan også ha være at Asbjørn mannen til Berntine drev. Oddvar overtok nemlig på 70-tallet en gang etter at Asbjørn døde (kilde: Tommy Rodal)

FrodeRex

FrodeRex

Det kan ha vært Oddvar Gården og hans mor Berntine som drev Sauøya den gangen. De holdt det vel gående til slutten på 80-tallet tror jeg. Det kan også ha være at Asbjørn mannen til Berntine drev. Oddvar overtok nemlig på 70-tallet en gang etter at Asbjørn døde. . 

FrodeRex

FrodeRex

Det kan ha vært Oddvar Gården og hans mor Berntine som drev Sauøya den gangen. De holdt det vel gående til slutten på 80-tallet tror jeg. Det kan også ha være at Asbjørn mannen til Berntine drev den gangen. Oddvar overtok nemlig tidlig på 70-tallet. 

FrodeRex

FrodeRex

Det var Oddvar Gården og hans mor Berntine som drev Sauøya den gangen. De holdt det vel gående til slutten på 80-tallet tror jeg. Det kan også ha vært at Asbjørn mannen til Berntine drev den gangen. 

FrodeRex

FrodeRex

Det var Oddvar Gården og hans mor Berntine som drev Sauøya den gangen. De holdt det vel gående til slutten på 80-tallet tror jeg. 

• Create New...