Jump to content

Edit History

ThePelican

ThePelican

kan i alle fall melde om lite trivelige forhold utpå Trondheimsfjorden rundt 12 i formiddag. Store og korte bølger så det var bare å senke farten. Ligger i vanvikan og vi er to båter her. Fikk høre at de nå skal fylle igjen båthavna for å bygge skole her. Arbeidet skulle visstnok starte i neste måned fortalte de på vertshuset her, så da er det vel siste besøk i denne havna for min del dessverre. Koselig sted med god mat og butikk helt ved havna. Synd. 

ThePelican

ThePelican

kan i alle fall melde om lite trivelige forhold utpå Trondheimsfjorden rundt 12 i formiddag. Store og korte bølger så det var bare å senke farten. Ligger i vanvikan og vi er to båter her. Fikk høre at de nå skal fylle igjen båthavna for å bygge skole her. Arbeidet skulle visstnok starte i neste måned fortalte de på vertshuset her, så da er det vel siste besøk i denne havna for min del dessverre. Koselig sted med god mat og butikk helt ved havna. Synd. 

ThePelican

ThePelican

kan i alle fall melde om lite trivelige forhold utpå Trondheimsfjorden rundt 12 i formiddag. Store og korte bølger så de var bare å senke farten. Ligger i vanvikan og vi er to båter her. Fikk høre at de nå skal fylle igjen båthavna for å bygge skole her. Arbeidet skulle visstnok starte i neste måned fortalte de på vertshuset her, så da er det vel siste besøk i denne havna for min del dessverre. Koselig sted med god mat og butikk helt ved havna. Synd. 

• Create New...