Jump to content

Edit History

Arne Henriksen

Arne Henriksen

52 minutes ago, Brigg said:

Flotte bilder @Arne Henriksen  Og det ser ut til å være greit å få plass i gjestehavnene også. 

Takk, var skikkelig fargerikt på lørdagsmorran ja. 

I Brattørbassenget er det fullt med fastliggere på den ytterste brygga, jeg fikk akkurat plass mellom en 60 fot Azimut og en gummigreie. Innerste brygga var det mere ledig, men da måtte jeg jo gå over 50 skritt til jobben så den utgikk :-) 
Noe irriterende å måtte betale 390kr natta, at de ikke skiller på båter mellom 1-25m er snodig.
Deretter funka ikke 7-tallet på kodetastaturet for den midtre strømstolpen, så jeg måtte trekke strømledninger fra ytterst på kaia. Rakk akkurat fram med ekstra skjøteledning innkobla.

I Leksvika var det bare jeg, så der var god plass. Og for en gangs skyld helt stille, som i et fjellvann.
Og 150kr natta med strøm...

Arne Henriksen

Arne Henriksen

49 minutes ago, Brigg said:

Flotte bilder @Arne Henriksen  Og det ser ut til å være greit å få plass i gjestehavnene også. 

Takk, var skikkelig fargerikt på lørdagsmorran ja. 
I Brattørbassenget er det fullt med fastliggere på den ytterste brygga, jeg fikk akkurat plass mellom en 60 fot Azimut og en gummigreie. Innerste brygga var det mere ledig, men da måtte jeg jo gå over 50 skritt til jobben så den utgikk :-)

I Leksvika var det bare jeg, så der var god plass. Og for en gangs skyld helt stille, som i et fjellvann.

• Create New...