alfb Startet 5.September.2009 Link til dette innlegget Startet 5.September.2009 Hei, Vurderer å ha båten innendørs i vinter og lurer på om noen vet eksakt høyden på Scand 360 SE. Da mener jeg t.o.m targabøylen, da den forniklede utstyrsbøylen over lett tas bort med vingemuttere og plugger. Jeg kan jo selvfølgelig måle, men da båten ligger på sjøen blir dette noe ca og jeg har lite å gå på så hver cm teller Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 5.September.2009 Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 Jeg ville ringt Scand og spørre dem :-) De hjelper sikkert. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
alfb Svart 5.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 Jeg ville ringt Scand og spørre dem :-) jepp, gjør i så fall det, men det var viss noen viste det og jeg kunne fått et kjapt svar nå i helgen. Holder på å leie ut en del lokale og tenkte at viss båten går inn holder jeg denne hallen igjen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.