Å i sava Startet 6.September.2009 Del på Facebook Startet 6.September.2009 (redigert) Var en tråd om dette som jeg ikke finner igjen. Ser at Garmin har angitt direkte i kartet hvor dypt en grunne/skjær ligger. På Navman må jeg flytte cursor/pil til grunnen å trykker 2 ganger på "enter" for å få dybde. I den gamle tråden var det en som hadde en dyrere plotter enn 6500, og han kunne gå inn i meny å angi at dette skulle vises. Jeg har ikke funnet ut om dette går på 6500 og jeg liker å studere bruksanvisninger...... men jeg er jo ikke feilfri Tar imot innspill med takk. Redigert 6.September.2009 av Å i sava (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Å i sava Svart 8.September.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.September.2009 Ingen som har peil? Sitér dette innlegget Link to post
tola Svart 8.September.2009 Del på Facebook Svart 8.September.2009 Det burde gå fint på din 6500. Last ned håndboken her Ta en kikk midt på side 60, "Water Submenu". Velg "Spot Soundings". Eksperimenter med innstillingene på "Bath & sndgs min / max" Fortsatt god natt. /tola Sitér dette innlegget Link to post
uttergutten Svart 9.September.2009 Del på Facebook Svart 9.September.2009 Hei. Jeg liker norske håndbøker, her er en link : http://www.pronav.no/gendocs/TF6500_Norweg...rint_july06.pdf Ha en fin høst Sitér dette innlegget Link to post
Å i sava Svart 9.September.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.September.2009 Flotte greier. Skal sjekke neste gang jeg er i båten og komme med tilbake melding. Takker :smiley: Sitér dette innlegget Link to post
Bjerknez Svart 9.September.2009 Del på Facebook Svart 9.September.2009 Jeg har også en Mavmann 6500 og lurte på det samme. Skal teste dette. Glimrende! :) Sitér dette innlegget BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500 Link to post
Å i sava Svart 16.September.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.September.2009 Var en tur innom båten og rotet litt med dette. Ser ut til at all info man får ut er dybden på området rundt skjær eller dybdelinjene. Ser ikke at selve skjæret er markert slik Garmin har. Noen andre som har sett på dette? Sitér dette innlegget Link to post
SHM88 Svart 11.Juli.2017 Del på Facebook Svart 11.Juli.2017 Ser at tråden er gammel men fant du noe gang ut om det var mulig å få dybden på grunne direkte i kart? Har samme problem. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.