Droll Startet 4.Juli.2004 Del på Facebook Startet 4.Juli.2004 Ønsker litt info om denne båten , hvis det er noen som kjenner til den. Den er for tiden under oppussing + oppgradering (tilpassing) Det jeg vet om båten : Selco , produsert 1962 ?? på Lysaker . ca 15 fot Orginal farver , hvit skrog , rød overdel , hvit/grå fenderlist ( kommer til bli slik igjen ) Har vært vindskjerm , savnet . Det var montert en sort tung sofa i front når jeg fikk den ( ca 1990 ) ( ble fjernet ) Under pussing kom det frem et bleket merke bak på båten se bildet Tydligvis bleket av solen , noen som kan tyde skyggen ? Slik så båten ut i 1995 , kom ikke på vannet i 96 pga motor havari Har funnet lite info på nette om denne båten , men har sett samme ? typen under navn som "Seelspeed" og "Aquabird" men den heter kansje noe helt annet Nå er motorn nesten ferdig + mangler noe pussing/lakering på båten , men den kommer på vannet denne sommeren . Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
Krapyl Svart 4.Juli.2004 Del på Facebook Svart 4.Juli.2004 Selfleet. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Batdilla Svart 4.Juli.2004 Del på Facebook Svart 4.Juli.2004 Den eneste siden på nettet som jeg vet om har info om Selco er http://home.online.no/~cepe/fjord/index.html Kanskje du finner noe interessant her nå når du har fått en peker om modellnavnet? Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 11.Juli.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juli.2004 Først en takk til Krapyl for navnet , søkte litt på nettet men det var ikke til mye hjelp der ( politiet i Sverige hadde funnet en drivende ,, i 2002 ) Noen som vet noe mere om denne modellen ? Har sett igjennom brosjyrene som Ketil M har lagt ut , regner med at disse kan hjelpe meg litt ( en vel bygget over samme lest ? ) Noen som har et bilde eller lignende av logoen ? i tilfelle en skulle finne på å lage noe . Var det noe lignende dette ?? Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
sunnseeker Svart 23.Januar.2010 Del på Facebook Svart 23.Januar.2010 (redigert) Dette er en selfleet 15 fot. Denne ble bygd fra august 1962 til 1965. Har en maken. Redigert 23.Januar.2010 av sunnseeker (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 24.Januar.2010 Del på Facebook Svart 24.Januar.2010 (redigert) Kreativ plast A/s hjalp meg med vinskjerm til en Fjordling, de kan sikkert hjelpe deg med den http://www.kreativplast.no Redigert 24.Januar.2010 av free (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.