boty Startet 8.September.2009 Del på Facebook Startet 8.September.2009 (redigert) Har intercooler til ein aqad 41 der innmaten ikkje er heilt 100%. Ser no etter eit alternativ til den orginale intercooleren. Siden det koster 10000kr med ny. Er det noken som har ei internettside der dei seller noke slikt?? Redigert 8.September.2009 av boty (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 8.September.2009 Del på Facebook Svart 8.September.2009 Bowmann har vel det meste av mariniseringsutstyr. Husker ikke forhandleren, men det kommer vel opp etterhvert. Bowmann coolere monteres i skottet tror jeg uavhengig av motoren. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
hifo Svart 8.September.2009 Del på Facebook Svart 8.September.2009 selv har jeg en bowmann kjøler... er det ikke kd trading de heter de som selger de? Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.