Xlnt Startet 10.September.2009 Del på Facebook Startet 10.September.2009 Hei Er på jakt etter firma som kan sandblåse eller sandvaske en båt i skjeberg for en rimelig penge. Alle tips mottas med takk. Mvh Xlnt Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
Xlnt Svart 10.September.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.September.2009 Etter litt søking på forumet fant jeg nummeret til en Kai Rønningen og snakket med en hyggelig fyr i andre enden. Bestilte like så godt oppdraget med det samme, prisen var det heller ikke noe å si på. Noen som kjenner til resultatet etter hans jobber? Xlnt Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
Onkel Roger Svart 10.September.2009 Del på Facebook Svart 10.September.2009 Hei, Kai, har Sanblåst to båter for meg. Hr 312 og Sweden yacht 38. Det begynner å bli noen år siden. Kjenner flere som har bruk han og alle er fornøyd. Kai er flink, men du må regne med litt jobb med å sparkle opp små "luft bobler" i Gelcoaten. Anbefaler å bruke Biltemas hurtigtørkende fin sparkel. lett å jobbe med og lett å pusse. Du skal uansett ha mange lag med antipest ol slik at vanninntrenging ikke er noe problem. Lykke til Sitér dette innlegget Ny båt nytt navn, ikke lengre Tigergutt men Onkel Roger. Link to post
GeirKS Svart 13.September.2009 Del på Facebook Svart 13.September.2009 Har veldig dårlig erfaring med bruk av Biltemas finsparkel under vannlinjen, det ser ikke ut til at den tåler vann særlig godt. Det blir blærer over sparkelet, mellom primer og sparkel. Geir Sitér dette innlegget Link to post
evenR4u Svart 13.September.2009 Del på Facebook Svart 13.September.2009 Etter litt søking på forumet fant jeg nummeret til en Kai Rønningen og snakket med en hyggelig fyr i andre enden. Bestilte like så godt oppdraget med det samme, prisen var det heller ikke noe å si på. Noen som kjenner til resultatet etter hans jobber? Xlnt Hei Kunne du tenke deg å dele nummeret hans, evt gi meg det i IM ? Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
Xlnt Svart 14.September.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2009 Hei Du finner nummeret hans i denne tråden innlegg #2 -Xlnt Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
Biker 1 Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 Hei Dette er et firma som driver med mobil sandblåsing m.m http://www.cleancon.no/ Drammen Sitér dette innlegget Link to post
FredT Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 Biker 1, Dette var det niende likelydende innlegget ditt siden du registrerte deg her for to dager siden! Tror kanskje du har misforstått noe med hensikten med forumet vårt. FredT Sitér dette innlegget Kystskipper 1980 Fredrikstad Navigasjonsskole Link to post
Ribtjenester Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 Stig Espelid bor i Askim. tlf 91749422 Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Xlnt Svart 15.September.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.September.2009 Hei Vet du ca hvor mye denne Stig tar pr fot? -Xlnt Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
bliss X Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 Biker 1, Dette var det niende likelydende innlegget ditt siden du registrerte deg her for to dager siden! Jeg har nå fjernet åtte av de ni innleggene. Sitér dette innlegget Link to post
bayliner2858 Svart 19.September.2009 Del på Facebook Svart 19.September.2009 Hei, driver dere å sandblåser plastbåter? Jeg har benyttet kalkblåsing, noe som gir et flott resultat. Trenger ingen sparklin. Vask bort støv, påfør antipest,primer og bunnsmurning. Sitér dette innlegget Link to post
Xlnt Svart 19.September.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.September.2009 (redigert) Alt til sitt formål jeg skal ha bort litt mer enn bare bunnstoffet noen steder. -Xlnt Redigert 19.September.2009 av Xlnt (see edit history) Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
Ribtjenester Svart 19.September.2009 Del på Facebook Svart 19.September.2009 HeiVet du ca hvor mye denne Stig tar pr fot? -Xlnt veit ikke hva han tar. ring han:-) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Gurba Svart 22.September.2009 Del på Facebook Svart 22.September.2009 Øystein Lunde i Rakkestad. Eller skjegg som vi kaller han.. ser kun øya og tuppen på rullingsen. Egen stor lastebil fullrigget med med utstyr. Veeeldig bra på pris. Tok skøyta te fatter for noen år siden og han vet hva han driver med. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.